Covid 19

Alas resort and Spa έχει λάβει όλα τα μέτρα που ορίζει το υγειονομικό πρωτόκολλο καταλυμάτων της Ελληνικής κυβέρνησης για να διασφαλίσει την ασφάλεια των επισκεπτών μας και του προσωπικού. 

Παρακάτω θα βρείτε τα μέτρα που έχουμε πάρει στα διαφορετικά τμήματα του ξενοδοχείου.

Προσωπικό καταλύματος

-Κάθε μέλους του προσωπικού έχει ενημερωθεί για τα πρωτόκολλα υγιεινής και διαχείρισης κρουσμάτων COVID-19 που αφορούν στο πεδίο αρμοδιοτήτων του.

-Κάθε μέλος του προσωπικού συμμορφώνεται αυστηρά με τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά του COVID-19: τήρηση υγιεινής χεριών, σωματικών αποστάσεων (physical distancing) από τους πελάτες και το λοιπό προσωπικό, σε όλους τους χώρους εργασίας, τους χώρους του ξενοδοχείου και τους χώρους ανάπαυσης,

– Tο προσωπικό έχει ενημερωθεί στο να μείνει στο σπίτι και να ζητήσει ιατρική βοήθεια αν παρουσιάζει συμπτώματα σχετικά με την ασθένεια, ειδοποιώντας τον υγειονομικό υπεύθυνο του καταλύματος και να τηρούνται όλοι οι κανόνες επιστροφής στην εργασία εφόσον νοσήσει.

Αρχείο καταλύματος και βιβλίο συμβάντων

Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος οφείλει να τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο-όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail)-, ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.  

Να δίδεται προσοχή στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και να έχουν ενημερωθεί όλοι οι επισκέπτες ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας.

Υπηρεσία υποδοχής (reception desk/concierge)

 -Το προσωπικό θα λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής (πλύσιμο χεριών), να κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες και να ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής.

-Όταν ζητείται, θα υπάρχει δυνατότητα: α) ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών, β) παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19, φαρμακεία κτλ στην περιοχή και γ) παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας.

-Το ξενοδοχείο έχει προμηθευτεί Ειδικό εξοπλισμό (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού.

-Στην υποδοχή (reception desk) θα υπάρχει αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη.

Και πραγματοποιείται η τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής καθώς και έχει προβλεφθεί η σήμανση προς την διατήρηση των αποστάσεων.

– Γίνεται απολύμανση των keycards –τοποθέτησή τους σε ειδικό δοχείο προς απολύμανση και κάθε δωμάτιο θα  καθαρίζεται και θα απολυμαίνεται επιμελώς, και θα υπάρχει επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.          

Υπηρεσίες ορόφου (καθαριότητα, απολύμανση, Housekeeping), δωματίων και κοινόχρηστων χώρων

-Υπάρχει ενίσχυση υπηρεσιών υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους – δωμάτια και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου»

-Θα πραγματοποιείτε σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.

–  Έχουμε φροντίσει για τον επαρκή εξοπλισμό του προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια)  

-Σε συνεργασία με τους πελάτες ενθαρρύνουμε τον μη συχνό καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής καθώς και κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών, της βραδινής ετοιμασίας παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.

-Κατά  την αναχώρηση θα υπάρχει σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση με ατμοκαθαριστή καθώς και πλήρης απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων

Και κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης.

– Απαραίτητο θα είναι άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά και η τοποθέτηση ατομικών αντισηπτικών υγρών σε κάθε δωμάτιο ή συσκευής.

Υπηρεσίες εστίασης

– Η Παραλαβή εμπορευμάτων θα γίνεται από συγκεκριμένο προσωπικό και πάντα φορώντας γάντια και μάσκα.

– Οι εργαζόμενοι στην κουζίνα θα εργάζονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών.           

-Δεν θα  επιτρέπεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας για τους μη έχοντες εργασία.

Κολυμβητικές δεξαμενές

– To ξενοδοχείο φροντίζει για τον έλεγχο των επιπέδων χλωρίου κάθε 4 ώρες για την πισίνα.

-Καθαρισμός και απολύμανση: Πλήρης συμμόρφωση και τήρηση κανόνων καθαρισμού εγκαταστάσεων υδάτων σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

– Τήρηση του κανόνα: μέγιστος συνολικός αριθμός των εισερχομένων εντός της πισίνας κάθε στιγμή δεν θα είναι μεγαλύτερος από έναν λουόμενο ανά 2,5  επιφανείας νερού.           

– Τήρηση απόστασης: η διάταξη των καθισμάτων θα να είναι τέτοια ώστε να τηρείται ο κανόνας της απόστασης των 2 μέτρων.

-Μετά από κάθε αλλαγή πελατών θα πραγματοποιείται απολύμανση στα καθίσματα, τα τραπεζάκια κλπ.

Κλιματισμός και αερισμός χώρων

 -Τήρηση των προβλεπόμενων σχετικά με την λήψη μέτρων διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας από ιογενείς και άλλες λοιμώξεις κατά τη χρήση κλιματιστικών μονάδων.

Κοινόχρηστοι χώροι

-Διασφάλιση και περιορισμός του  συνωστισμού.

Κέντρο ευεξίας / Spa

-Τα ραντεβού γίνονται κατόπιν επικοινωνίας με τους επισκέπτες και 24 ώρες πριν από τα ραντεβού τους γίνεται επανέλεγχος και επιβεβαίωση για τυχόν συμπτώματα.

-Τα ραντεβού μας έχουν ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η ταυτόχρονη παραμονή πελατών κοντά στο όριο ανά τ.μ. Ενώ έχει τροποποιηθεί ο χρόνος των ραντεβού ώστε να εξασφαλιστεί επαρκής χρόνος για την απολύμανση μεταξύ των θεραπειών.

-Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων για την ξηρή αντισηψία των χεριών σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους (πχ. reception spa, καμπίνες spa, κοινόχρηστα WC)

-Παρέχονται μάσκες προσώπου.

-Οι επισκέπτες μας μεταφέρονται σχεδόν απευθείας σε μια αίθουσα θεραπείας, και αποφεύγουμε την αίθουσα αναμονής ιδίως αν βρίσκεται και άλλος πελάτης.

-Κατά την διάρκεια της θεραπείας, θεραπευτής και θεραπευόμενος πρέπει να φορούν μάσκα προστασίας ενώ προαιρετική είναι η χρήση γαντιών μιας χρήσης κατά την διάρκεια της θεραπείας.

-Οι καμπίνες και κάθε σημείο που τυχόν ήρθε σε επαφή ο επισκέπτης απολυμαίνονται αμέσως μετά το πέρας της θεραπείας ενώ ανοίγει το παράθυρο για να μπει φρέσκος αέρας όπου υπάρχει.

-Ο ιματισμός που χρησιμοποιήθηκε ανανεώνεται αμέσως και τοποθετείται νέος μετά την απολύμανση της καμπίνας.

-Απαγορεύεται οι επισκέπτες ενώ δεν προσφέρονται αφεψήματα και περιοδικά.

-Πραγματοποιούνται πληρωμές μόνο μέσω πιστωτικών καρτών ή χρέωσης δωματίου για να αποφύγετε τη στενή επαφή.

-Κάθε μέλος του προσωπικού συμμορφώνεται αυστηρά με τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά του COVID-19 και τις κατευθύνσεις του ΕΟΔΥ και του World Spa Association: τήρηση υγιεινής χεριών, σωματικών αποστάσεων (physical distancing) από τους πελάτες και το λοιπό προσωπικό.

-Ο ιματισμός μας πλένεται στους 90 βαθμούς σε επαγγελματικά πλυντήρια που διαθέτουν ISO ISO 9001:2008.